توسعه نرم افزار، طراحی سایت و برنامه نویسی - وب سایت رضا احمدی

توسعه نرم افزار، طراحی سایت و برنامه نویسی

توسعه نرم افزار، طراحی سایت و برنامه نویسی

ما تیمی از متخصصان ماهر در توسعه نرم افزار هستیم. خدمات ما تمام جنبه های توسعه برنامه، از جمله طراحی، آزمایش، برنامه نویسی و استخراج نیازمندی ها را پوشش می دهد . ما تجربه بی‌نظیری داریم و همیشه مشتاق ایجاد محصولات برجسته و جذاب هستیم.

رویکرد ما

یک برنامه کاربردی فقط می تواند توسط مهندسین نرم افزار بسیار ماهر ساخته شود. اینها همان افرادی هستند که ما در تیم خود داریم. کار یک تیم در تمام مراحل چرخه عمر پروژه مزایای زیادی برای مشتریان دارد. تیم ما تمام جزئیات را به منظور به حداکثر رساندن کارایی گردش کار هماهنگ می کند. تغییر توسعه دهندگان برای مشتریان باعث از دست دادن اطلاعات لازم، مقدار زیادی از منابع مالی و زمانی است. شرکت ما پروژه شما را از نیاز به جستجوی پیمانکار جدید در هر مرحله از توسعه نجات می دهد.

فناوری ها

ما برنامه‌های وب ،دسکتاپ و موبایل پیشرفته را برای شرکت‌هایی در هر اندازه طراحی، پیاده سازی و نگهداری می‌کنیم. با گذشت زمان و توسعه فناوری‌های جدید و همچنین تقاضای زیاد برای خدمات فناوری اطلاعات، تیم تک سیستم گمبرون حوزه‌های کلیدی در توسعه نرم‌افزار و فناوری‌هایی را که برای ایجاد آن استفاده می‌شوند، شناسایی کرده‌اند. فناوری‌های زیر مدرن‌ترین، محبوب‌ترین، کاربردی‌ترین و مفیدترین راه‌حل‌هایی هستند که ما به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. فناوری‌هایی که ما استفاده می‌کنیم به راه‌اندازی هر پروژه وب در کوتاه‌ترین زمان‌بندی و به صرفه‌ترین روش کمک می‌کنند.

خدمات توسعه نرم افزار

در تک سیستم گمبرون یک تیم توسعه نرم افزار متشکل از توسعه دهندگان ارشد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه توسعه است. کدهای ما می توانند چند فناوری را در یک پروژه ترکیب کنند تا نتایج فوق العاده سریع و کارآمد بدست آید. در زیر خدماتی که در راه‌حل‌های چندبرنامه‌نویسی ارائه می‌کنیم و بر اساس استانداردی در سطح جهانی و با بودجه مقرون به صرفه ارائه می‌شوند.

توسعه نرم افزار

ما فرآیندها را کاملاً قابل مشاهده نگه می داریم و به طور مداوم شما را از وضعیت فعلی برنامه های کاربردی خود به روز می کنیم و گزارش های دقیقی از برنامه های اجرایی، فعالیت های انجام شده و اقدامات معرفی شده ارائه می دهیم.

  1. نظارت بر برنامه و مدیریت عملکرد
  2. عیب یابی اپلیکیشن
  3. پیشرفت های برنامه
  4. بهینه سازی اپلیکیشن
  5. مدیریت تغییر و خدمات آموزشی

برای سفارش سایت یا نرم افزارهای تخصصی برای صنف شما با شماره 09379206787 تماس حاصل نمایید یا از طریق تماس با ما / سفارش پروژه اقدام کنید.

Telegram ID: @zx_reza
Telegram Channel : @mrzx_ir

نمونه کارها